۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

زارع خبرداد:

قابلیت‌های استان بوشهر در راه توسعه استفاده شود

قابلیت‌های استان بوشهر در راه توسعه استفاده شود

بوشهر – خبرگزاری مهر : منابع توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای قابلیت و ظرفیت بالایی است و همه باید در راستای رشد و توسعه استان اهتمام ورزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زارع عصر شنبه  در نشست هماهنگی دبیران کارگروه‌ها و شوراهای مختلف استان بوشهر با تبریک آغاز دهه کرامت اظهار داشت: مصوبات شوراها و کارگروه‌های مختلف استان بوشهر دسته‌بندی شده و در راستای کیفیت‌بخشی به کارگروه‌ها و تاثیرگذاری آنها اهتمام جدی داریم.

وی با بیان اینکه اولویت‌های کارگروه‌های استان مشخص شده است افزود: برای هر کارگروه 5 اولویت در نظر گرفته‌ایم که از دبیران کارگروه‌ها می‌خواهیم به اولویت‌ها توجه کنند.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تدوین سامانه پیگیری مصوبات کارگروه‌ها از جمله برنامه‌های مهمی است که توسط اداره کل فناوری استانداری بوشهر انجام گرفته و این امر موجبات بهبود وضعیت کارگروه‌ها و شوراها می‌شود.

زارع تصریح کرد: از دبیران کارگروه‌هایی که دستورالعمل دارند می‌خواهیم که شرح عمل را مشخص کنند و جدول زمان‌بندی و فرم‌های مربوطه را تکمیل و در اختیار استانداری قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام استاندار در برگزاری به موقع جلسات و کمیته‌ها ابراز داشت: استاندار تاکید بسیار زیادی بر نظم بخشیدن به جلسات و برگزاری منظم جلسات کارگروه‌ها و شوراها و کمیته‌های مختلف دارد و این امر در افزایش سطح کیفی جلسات تاثیر بسزایی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال جشنواره شهید رجایی و برنامه‌های هفته دولت نسبت به سنوات گذشته با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شد و مردم نیز از این روند رضایت داشتند که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

زارع همچنین از برگزاری مطلوب و باکیفیت همایش روز ملی مبارزه با استعمار تقدیر کرد و گفت: امسال همایش روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس در استان بوشهر در سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد و هم در بوشهر و هم در دلوار شاهد استقبال بی‌نظیر مردم بودیم.

وی یادآور شد: استان بوشهر دارای قابلیت و ظرفیت بالایی است و همه باید در راستای رشد و توسعه استان اهتمام ورزیم.

کد خبر 2130854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha